بدون شاهد

بدون شاهد
طلب آمرزش حضرت داود( علیه السلام ) به این دلیل نبود که بدون مراجعه به شاهد و بینه برای ماجرایی که واقعیتش را می‌دانست حکم صادر کرده بود و اساساً از ساحت پیامبران به دور است که قضاوتی بر خلاف واقع بنمایند. بیشتر مفسران در داستان قضاوت حضرت داوود( علیه السلام ) بر این باورند؛ آن دو نفری برای طرح شکایت نزد او آمدند از فرشتگانی بودند که برای امتحان از جانب خدا نازل شده بودند.
کد خبر: ۲۱۰۲۲۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۰۸